Sayfalar

31 Ekim 2010 Pazar

İsmailykaşkıbambaşka ♥

Başlığa aldırmayınız başlık sadece ismail yekaya olan aşkımı belirtmek için vardı evet ismail yekaya aşığım alamancı olmak bambaşka.

Neyse konumuza geçelim efendim.

Avea 3g reklamındaki sevenler kavuşsun istiyorum. Turkcell beni ve tüm iyi insanları kazıklamayı bıraksın istiyorum. Nazo nazo nazo nazo diye çığırıp kolbastı yapan insanları barındıran nazo reklamı yokolsun istiyorum hatta sadece reklam değil nazo yokolsun istiyorum. Kürkler olsun ama kutup ayıları ölmesin istiyorum. Penguenler üşümesin istiyorum. Mesaj atmak bedava olsun istiyorum. Sevenler kavuşsun istiyorum. Türkiye iyi yerlere gelsin istiyorum. Aklımın bana koşa koşa gelmesini istiyorum. Unuttum sanmayın gudu gudu guduu Berkede Cansu'dan ayrılsın istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder