Sayfalar

13 Kasım 2010 Cumartesi

Ortaya bi karışık


Bu tarz aksesuarlar basit bir giysiyi bile daha hoş gösterebiliyor :)


Bu etekler çok moda! Öhm, Stradivarius'ta var bunlardan. :)


 "Topuklu ayakkabıyı kim icat etmiş bilmiyorum. Bildiğim bir şey varsa, o kişiye bütün kadınların çok şey borçlu olduğu,"

Marilyn Monroe ♥

 
Yine Accessorize'da var bunlardan.


Bu t-shirtlere bayılıyorum! :) Bende sırtı aynı şekilde kurdeleli olan, beyaz bir tane var. Zara'dan bulabilirsiniz.


Çok şeker :)


Ne yazsam bilemedim.. Güzel.


Chanel'in çantalarına bayılıyorum..

 

 Bu ayakkabıların çok benzeri bende var. Ablam Amerika'ya gittiğinde almıştı. Hemde 50$'a! :)


 Şık aksesuarlar. Accessorize'da çok benzerlerine rastlamak mümkün.



Veee mükemmel elbiseler! Dün Zara'da bu tarz elbiseler gördüm. Ayrıca Koton'dada güzel elbiseler var bu sezon.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder