Sayfalar

17 Aralık 2010 Cuma

SALE !

~




"Güzel, çirkin, şişman, zengin, fakir.. Dünyadaki tüm kadınların tek bir ortak derdi vardır: "Giyecek hiçbir şeyimiz yok"  -Paul Auster

  Kesinlikle çook doğru bir söz >.> Ne kadar olduğu hiç önemli değil, indirim kesinlikle mutluluk demek ! Yılbaşına yaklaştıkça bütün mağazalar indirime girmiş olacak. H&M, Zara gibi mağazalar ve daha pek çok mağaza yılbaşı için özel koleksiyon hazırladı bile. Özellikle Mango'da çok indirim var bu aralar. En kötüsüde 70 tl'ye aldığın bir elbisenin indirimde 30tl'ye düştüğünü görmek herhalde :)

Yılbaşı yaklaştığına göre artık hediye işlerinede bakmak lazım, değil mi? Babama Lacoste'dan gömlek ve Vakko'dan kravat aldık annemle. Umarım beğenir. Annemede çaydanlık aldık. Sdf. En azından beğeneceği birşey olsun dedim, uzun zamandır istiyordu o çaydanlığı ama almıyordu. Bu arada babama hediye alırken annemle, anneme hediye alırken babamla oluyorum ben. Ablam içinse henüz birşey almadım çünkü kıyafet falan çok basit kaçar, zaten her türlü kıyafet var onda ! Çanta, kolye gibi birşey olabilir. 

Dediğim gibi heryerde çook indirim var bu aralar. Arkadaşlarımıda unutmam, onlarada ayrı ayrı hoşlarına kaçacak birşeyler alacağım zevklerine göre ^^


Yılbaşında gülmek, eğlenmek, herşeyi unutmak istiyorum...


2010 bana pek uğurlu gelmedi sanırım. 2011 umarım hep iyi geçer, hepimiz için...


Bol bol aşk, başarı, mutluluk, alışveriş(hihih) dolu bir yıl olması dileğiyle :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder