Sayfalar

30 Aralık 2010 Perşembe

Dilek Listesi



  • Çikolata ne kilo aldırsın nede sivilce çıkartsın istiyorum.
  • Dünyadaki bütün frambuazlı pastalar benim olsun istiyorum.
  • Avea 3G reklamındaki sevenler kavuşsun istiyorum.
  • Turkcell beni ve tüm iyi insanları kazıklamayı bıraksın istiyorum.
  • Nazo nazo nazo nazo diye çığırıp kolbastı yapan insanları barındıran nazo reklamı yokolsun istiyorum hatta sadece reklam değil nazo yokolsun istiyorum.
  • Kürkler olsun ama kutup ayıları ölmesin istiyorum.
  • Sevenler kavuşsun istiyorum.
  • Türkiye iyi yerlere gelsin istiyorum.
  • Aklımın bana koşa koşa gelmesini istiyorum. 
  • Deli gibi aşık olduğum çocukla kesişmekten fazlasını yapmak istiyorum. 
  • Bütün notlarım iyi olsun istiyorum.
  • Harçlığıma zam gelsin istiyorum.
  • Uçlarından azıcık alı dötünden anlayıp güzelim saçlarımı omuzlarımın biraz aşağısında kesen kuaför ve “yine uzar canım kökü sende” diye teselli eden insanlar yokolsun istiyorum.
  • Saçlarım bir an önce uzasın istiyorum.
  • Çok mutlu olmak istiyorum.
  • Mesaj atmak bedava olsun istiyorum.
  • Sevgilisiyle çok mutlu olan, aşkından ölen insanlar beraber çekildikleri o fotoğrafları gözümüze sokmayı bıraksınlar istiyorum.
  • O’nun omzunda uyumak, yağmurda uzun uzun yürümek, ellerinden tutmak, boynuna sarılmak, bol bol fotoğraf çekmek, hep onun yanında olmak istiyorum..
  • Chanel çanta istiyorum.
  • 2011 hep iyi geçsin istiyorum.
  • Erkeklerde regl öncesi sendromu yaşasınlar istiyorum.
  • Starbucks’ta hiç kuyruk olmasın istiyorum.
  • Lotoyu kazanmak istiyorum.
  • Saçımın kötü göründüğü günler olmasın istiyorum.
  • Suratımıza sürdüğümüz bütün o kremler gerçektende üzerlerinde yazan etkileri yaratsın istiyorum.
  • AİDS’e çare bulunmasını, dünya barışını, adaleti istiyorum.
  • Sevgiden şımarmak istiyorum.
  • Aklımın bana koşa koşa gelmesini istiyorum.

Kısacası "tek istediğim ; HERŞEY." demek istiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder