Sayfalar

17 Ocak 2011 Pazartesi

Çatlayan Oje!


İlk kez tumblr'da görmüştüm bende. Çok hoşuma gitti, Watsons'ta rastladım geçen gün ve koyu lacivert, kırmızı ve koyu pembe renklerini aldım. Alix Avien adlı markanınkilerden. Zaten sadece onlar vardı, başka markalarında varsa bilmiyorum... Ablam her ne kadar beğenmemiş, "bozulmuş oje gibi duruyor" demiş olsada ben çok sevdiim. Altına siyah veya beyaz renkte bir oje sürüp üzerine bu çatlayan ojeyi sürünce çok hoş duruyor bence. Ayrıca bu aralar fena halde oje düşkünlüğüm var. Sürekli oje alıp duruyorum ^^

Bu aralar chanel'in şu 3 rengi çok moda ve bende aşırı beğeniyorum;


Toprak rengi olandan aldım bugün. Sadece bir ojeye o kadar para vermem, değmez diye düşünüyorsanız "pastel" adlı markanında aynı renkte ojesi var. Chanel ojeye 60 lira vermek yerine ona 1-2 lira vermek daha mantıklı aslında ama değiyor bir şekilde ^^

Ayrıca yine bunlara yakın, şu tonlarıda çok seviyorum;


Buda o kahverengimsi tonun tırnakta duruşu;



Bu arada Chanel'in bu rengide çok beğendiklerim arasında;



Sevilla 144 Oje, Mikro ışıltıları olan patlıcan moru bir oje, yine yılın moda renkleri arasında. Chanel Paradoxal'a alternatif olarak öneriliyor. Chanel Paradoxal almak isteyip paradan tasarruf etmek istiyorsanız Sevilla 144 ihtiyacınızı giderecektir. -Ben Ankara'da yaşadığım için, bu kısmı Ankarada olanlar için yazıyorum; Sevilla Arcadium'da var benim bildiğim birtek ama çok güzel renkte ojeler var. Tabi Flormarda'da çok fazla çeşit var.

Makyaj malzemesi alışverişinden asla ama asla vazgeçemiyorum !
Şu sıralar mac'in pudra ve rimel'leriyse kesinlikle vazgeçilmezim.

MAC – Studiofix Powder+Foundation - Şimdiye kadar kullandığım en iyi ürün 2010 yılının en iyi keşfi , cilde uyumlu olan renk seçilirse harikalar yaratıyor. Mükemmel.



Allık olarakta flormar'ın şeftali tonlarındaki allığı kesinlikle ideal geliyor bana.


Gelelim eye-liner'a. Bakışlara daha derinlik verdiğini ve gözün şeklini muhteşem gösterdiğini düşünüyorum.
Zaman zaman kalem şeklinde zaman zamanda fırça ile mac fluidline blacktrack kullanabilirsiniz..



Duj jeli olarak the body shop'ın çilekli duj jelini kullanıyorum ve kokusunu çok seviyorum :).



The body shop'ın love serisinide önerebilirim size. Özellikle parfümü. Ben kullandım ama şişesi küçük olduğundan -resimde gördüğünüz en büyük boyu, düşünün yani- çok çabuk bitiyor. Bunun dışında beğendiğim ve vazgeçemediğim parfümlerse;







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder