Sayfalar

15 Ocak 2011 Cumartesi


İşte böyle bir elbise istiyorum. ^^


Çok tatlı ya. Bayıldım.


Hepsi birbirinden renkli ve yazın giymek için ideal. Benim oluuun!


Bu gelinliğe aşık oldum hatta kendi gelinliğiminde böyle birşey olmasını çok istiyorum.


 Sade şıklığı temsil eden, kenarında tülden yapılmış güller vs. olan elbiseleri çok beğeniyorum.


Uzun elbise pek sevmem aslında. Ama bunları beğendim.


Yine abartılı olmayan sevimli bir elbise.


Kemerle, kolyelerle falan kombinlenince çok güzel durmuş.


Böyle upuzun kuyruğu olan elbiseleri çok seviyorum.


Soldakinin elbisesi çok güzel.


Düz bi elbise ama tam parti havası var. 

 Sırt kısmı çok güzel.

Yine renkli ve sevimli bir elbise.


İşte bu baya tatlıı.


 Yine upuzun kuyruğu olan çok tatlı bi elbise veya gelinlik. Tam olarak çözemedim.


 Renkler çok güzel ve orjinal bir elbise. Hem şık hemde günlükte giyilebilir.


Leopar deseninin güzel kullanıldığı bir elbise.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder