Sayfalar

23 Aralık 2010 Perşembe

10 erkek yalanı.



1- "Seni Seviyorum"
Nasılda hemencecik inanıyoruz bu iki kelimeye. Oysa yalanların en büyüğü o... Aslında bir erkek çoğu zaman size "seni seviyorum" demeyecektir. Bunu hissettirecektir. Gözlerinize anlamlı anlamlı bakacaktır. Bu yüzden "Seni Seviyorum" diyen bir erkeğin yalan söylüyor olma ihtimali feci yüksek. Kızlar, siz siz olun bu iki kelimeye kanıpta, sonra hüngür hüngür ağlamayın benim gibi. Ben ne zaman birini sevmeyi denesem, ağzımın payını aldım.. Başıma işler açtım. Sizde aynı duruma düşer, onca değeri hak etmeyen birine verdiğinizle kalırsınız. Çünkü önüne gelen herkese söylendiğinde, anlamını günden güne yitiren 2 kelimedir seni seviyorum... Anlık bir zevktir çoğu erkek için. Hepsi demiyorum bakın , günahlarını almiyim şimdi. Ama bunu önüne gelen söyleyen erkekten bol birşeyde yok şu dünyada, buda böyle bilinsin !


2- "Sen farklısın"
Her kız kendisine "Sen farklısın" diyen bir erkekten etkilenir. Etkilenmese bile mutlu olur, ne bileyim popi yapar LAN. Ama ı-ııh. Buda erkeklerin en çok söylediği yalanlar birtanesidir kızlar. Hatta büyük bir ihtimalle sizden sonra aşık olduğu kızada, ondan sonrakine ve ondan sonrakinede söyleyecektir bunu. "Hani farklıydım lan ben senin için !?" diyeceksinizdir içinizden. Herkese söylendiğinde yine bununda bir önemi kalmıyor malesef. Hayatına 20-30 tane güzel kız sokup hepsine yavşayan, aşkım diyen ama dostum diyebileceği 1 tane bile doğru düzgün insan olmayan bir erkek. Im şey, o erkek bitmiştir oğlum, kaçının ondan, sizede umut verir sonra siktir olup gider pislik !


3- "Antremandayım"   
Nah antremandasın gerizekalı, NAH. Mesaj atarsın, arıyım dersin vs vs. Antremandayım der o sana. Aaah psişik güçleri var kesin bu çocuğun, hem antremanda hemde facebookta ! Yine o kaşar cansuyla fingirdiyor kesin. Neyse. -Cansu örnek kişi bu arada lan, xxx de diyebilirz biz ona- Gerçekten antremanda oldukları zamanlarda oluyor tabi ama YALAN.


4- "Özelsin"
Muhtemelen bunu sana söylediği sırada kafası güzeldi, 70lik rakı devirmişti veya sınavdan falan çıkmıştı beyni bulanmıştı, başına güneş geçmişti, kafasına sert bir darbe falan almıştı. Çünkü hiç bir erkek için bir kız özel olamaz. Özel değil güzel olur lan ancak. Sen onu sevdiğinde dünyanın en yakışıklı erkeğidir senin için ama o güzel olsun, cinsel organı olsun, nefes alsın yeter kısmındadır işin.


5- "Görmemiştim mesajını"
Kimi zaman gerçekten görmüyorlar, insanlık hali tamam. Ama bunu dediğinde çoğu zaman play station , psp falan oynuyor yada facebookta bu çocuk taam mı ?  Adaletini sikeyim dünya, bize hoşlandığımız çocuk mesaj atsın dünyalar bizim olur, ama ona hoşlandığı kız mesaj atsın herif sikine bile takmaz. Bi gidin şurdan lütfen.


6- "Bunların hepsi kas"
Bende kendimi o kadar kassam bende kaslı gözükürüm be. Ayrıca kas diye gösterdiği şeyin yağ olduğu zamanlarda yok değil hani. Baktığında kilolu gözükmeyen seksi jojuk, aslında kas mas yok sende. Şimdi yalanlarınıda al ve git burdan.


7- Bunun bir başlığı olmayacak. Yakasında ruj izi, saç teli falan bulunan gömleğini karısı mı gördü o erkeğin ? Hahayt. Gelsin yalanlar, gelsin inkar etmeler... "Şirket olarak kadın parfümü ve ruj işine girme kararı aldık." Sen onu benim olmayan s*kime anlat canım. HADİ ORDAN SÜMÜKLÜ.


8- "Beş dakikaya evdeyim"
Alo ? Sende buna inandın mı ? Aslında kocanı gayet kaçta geleceksin diye araman normal. 5 dakikaya evdeyim mi dedi ? Tamam 1 saatten önce bekleme sen onu. Öptüm.


9- "Bir daha seveceğim kız , bizim kızımız olacak"

"Bir erkeğin bir kıza söyleyebileceği en güzel söz "Bi dahaki seveceğim kız, bizim kızımızdır" diyebilmesidir.." - Demiş Paul Auster. Bunu twitterına , yok facebookta statusune yazan kızların yaş aralığı 14-15-16-17 lan. O yaşta birisi size diyorsa bunu işi gücü sapıklıktır yani kusura bakmayın. Ayrıcada yalan, o yaşta çıkıyorsunuzda bunu mu diyecek sanki evleneceksiniz allahım. E bende LEBRON JAMES yani.


10- "Seni hiç bırakmıcam"


"Selam, ben zamanında verilen "seni hiç bırakmıcam, gerçekten." sözüyüm. Hiçbir zaman tutulmadım.Bana ne yapsanız yeridir..."

Seni hiç bırakmicam, seni kendimden çok seviyorum, vs. çok duydum ben böyle sözleri ama uygulayan bir Allahın kulunuda görmedim iyimi !? 




Neyseciğime kızlar size Nisly ablanızdan tavsiye, siktir edin bu erkekleri siz işinize bakın emi ? 


Çokça öptüm byz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder