Sayfalar

22 Aralık 2010 Çarşamba

Life is Life. Na na na na.

Selam Blogcuğum.
Yine ben. Umarım özlenmişimdir. Öncelikle şey. Başlığın blogla ne alakası var bilmiyorum, ağzıma takıldı o şarkı, ondan yazdım ok ?
Bu aralar hayatım iyi gidiyor gibi. İmkansızları zorluyorum sürekli. İnanırsak olur bence ^^
Geçenlerde blogumda bahsettiğim bir çocuk vardı, hatırlarsanız. Yok böyle bir tatlılık. Kimsede yok. Chace Crawford mu, yoksa O' mu deseler kesinlikle O'nu seçerim, -ki millette bana "Ohaaaeeea" gibisinden bir tepki verir. Neyseciğime. Onu çok seviyorum ben ya. Yani aslında düşününce onun hakkında çok şey bilmiyorum, ama farklı hissediyorum... Onu görmek beni gerçekten mutlu ediyor. Gerçi bu biraz imkansız gibi, sonuçta aramızda bir yakınlık yok. Göremediğim zamanları çok özlüyorum ben onu. Beni sevmesede olur yani, tabi sevsin çokiyiçoktagüzeliyi olur hihih, ama en azından başka kızları sevmesin, yavşamasınlar ona, hiçbi kızla yakın olmasın tamam mı ! Evet belki çok şey istiyorum ama insan benim gibi kıskanç olunca... Dünyanın en çirkin kızıyla konuşurken bile görsem kıskanırım ben onu. Sevdijeğim o benim. Burasıda içimi dökebildiğim tek yer ayrıca... İmkansız gelebilir bana tamam, ama olmazsada olmasın. Yine onu severim. O beni sevsede sevmesede onu severim yeani :P Aslında bence bu dediğime inanmayın. Geçenlerde bir yılın içinde 5 kişiye aşık olan kızın tekine ağzıma geleni söylüyordum, bu nebçim iş diye. Anladım ki benimde ondan farkım yokmuş ! Neyse ben en yakın arkadaşlarımın sevdiği çocukları sevmiyorum en azından ^^ Aman işte neyse.  Bu senenin başından beri 2456 kişiye aşık oldum sanırım. Karşılıklı "yavşıyorduk" sdf. Tabi sonra 1 hafta falan koptuk, konuşmadık mı ? Tamaam, sen unut o çocuğu çıkamazsınız siz. Hatta niye unutuyorum ki bende çoktan yeni birine aşık olmuş oluyorum. Yani aşktan başı belaya giren o insanlardanım bende. Her seferindede "Bir daha sevmek mi ? Tövbeler olsun ehikehi" yapıyorum birde utanmadan. Kızım bu ne hal yani, 2456 kişiye aşık olunur mu cidden ya ? Gerçek aşkı ne zaman bulacağım merak ediyorum. Belkide gerçek aşk yoktur. Ama ben ciddi inanıyorum, var var var !! Bunun sonu nereye varacak, onuda zaman gösterecek... Bir sonraki blogumda yeni bir çocuğa aşık olduğumdan bahsedersem şaşırmayın. Ama bu seferki belki uzun sürer, durum ciddi yani kesişmeler falans. SEVİYORUM OLM. Burası sadece moda blogu değil. Burası benim blogum. Biraz ben ben ben deyip durayımda Megolaman olduğum anlaşılsın. Kendimide supergirl sanardım zaten ben küçükken. Şimdi olmadığımı bildiğim için kendimden nefret ediyorum.


Öpenzi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder